TOP10: Aplikacje na telefon

Z telefonu korzystam bardzo często - czy to w autobusie słuchając muzyki, w domu przeglądając strony internetowe. Po prostu zawsze jest ze mną - tak chyba ma każdy z nas. No cóż, żyjemy w takim a nie innym świecie, dlatego obecnie nie jest to raczej nic dziwnego. Bardziej przerażający jest fakt, kiedy widzę małe dzieci z ich własnymi telefonami, kiedy to ja w ich wieku biegałam po podwórku , brudząc się przy tym niemiłosiernie. Ale wracając do tematu.
Postanowiłam zrobić dziś zestawienie dziesięciu aplikacji na telefon, które są przy mnie o każdej porze dnia i nocy. Cały czas szukam czegoś nowego - czegoś, co przykuje moją uwagę i już nigdy nie odinstaluję tej aplikacji ;)

#1 Instagram
Chyba nikt nie myślał, że będzie inaczej! Instagram to aplikacja, na której spędzam naprawdę dużo czasu. Przeglądam nowe zdjęcia obserwowanych osób, w tym znajomych czy osób sławnych. Stale eksploruje aplikację, szukam fajnych zdjęć, profili czy hashtagów.


#2 Snapchat
Druga, najbardziej popularna aplikacja. Tak, zaczęłam od tych znanych wszystkim. Kiedyś długo nie mogłam przemóc się, aby zainstalować Snapchata. Obecnie? Wysyłam znajomym zdjęcia, filmiki z niesamowitą frajdą. I co najlepsze? Kompletnie mi się to nie nudzi.


#3 Slither.io
Gra, która wyszła dość niedawno. O co chodzi? Ruszamy się robaczkiem, który zbiera pewne kolorowe punkty, a dzięki temu rośnie. Przy okazji możemy niszczyć inne robaki online. Gra niesamowicie prosta, ale za to jak wciągająca!


#4 Spotify
Jestem fanką Spotify od dobrych, kilku lat. Mimo wszystko korzystałam z niego jedynie na komputerze. Aplikację na telefon pobrałam jakiś miesiąc temu, przez co bardzo rzadko korzystam z normalnego odtwarzacza muzyki w telefonie.


#5 JakDojadę
Wszystkie rozkłady jazdy i autobusy w jednym miejscu. Powstało sporo aplikacji z transportem publicznym, ale jak dla mnie jest to numer jeden.


#6 Vinted
No dobrze, jedno z moich uzależnień. Może i sprzedawanie ubrań nie jest jakieś fenomenalne, ale zawsze pozostaje forum! Najlepiej czyta się je przy śniadaniu, jedząc świeżą bułkę i pijąc gorącą kawę. Najlepszy klimat gwarantowany.


#7 Aliexpress
Mobilna wersja chińskiego Allegro. Teoretycznie lepiej korzysta się z takich serwisów na komputerze, jednak aplikacja na telefon ma jeden, wielki plus. Jaki? Mnóstwo promocji, które dostępne są właśnie przez aplikację mobilną.


#8 Squid
Jak dla mnie - fenomen. Aplikacja, która spełnia moje oczekiwania, jeśli chodzi o wiadomości. Wystarczy wybrać sobie język (szok - jest polski!), tematy które nas interesują i gotowe! Od teraz czytamy to, co chcemy czytać. Plusem jest zapisywanie artykułów, czy zaznaczanie fragmentów.


#9 Snapseed
Na koniec postanowiłam umieścić aplikacje związane z grafiką. Pierwszą z nich jest Snapseed - niezwykle profesjonalna aplikacja, których niestety jest mało. Zazwyczaj nie korzystam z niczego więcej.


#10 EyeEm
Druga, świetna aplikacja graficzna, z której jednak nie korzystam często. Nie jestem wielką fanką filtrów, bo zazwyczaj kojarzą mi się one z kiczem. Jednak EyeEm pokazało mi, że wcale tak nie jest! Poza tym pojawia się coś nowego - konkursy!

4 komentarze:

  1. Większość aplikacji znam, tylko ten squid mnie interesuje, bo nie znam :D A co do Vinted - musiałam odinstalować, nie dość, że miałam całodniową imprezę z powiadomień to jeszcze non stop zżerało mi to pakiet, teraz spotify przejęło tę rolę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Squid bardzo polecam! Nie lubię typowych portali z wiadomościami, a na tej aplikacji pojawia się tylko to, co mnie interesuje :) No tak, za to u mnie Spotify zżera baterię :D

      Usuń
  2. A ja czuję się taka zacofana, bo mój telefon mieści tylko kilka aplikacji, których (tych najważniejszych) akurat nie mogę przenieść na kartę pamięci i nic więcej mi się nie mieści :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Stanowczo brakuje mi w tej liście Whatsappa i "Mojego Kalendarzyka" :) No i oczywiście fejsbuka. Poza tym nic bym nie zmienila.
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.