Spring Must Have

Witajcie w kolejnej odsłonie bloga - mam nadzieję, że przez jakiś czas nie będę musiała go zmieniać, ponieważ wyjątkowo mi się podoba. Mimo wszystko jeśli macie jakieś wątpliwości czy uwagi, z chęcią o nich przeczytam w komentarzach.
Wiosna idzie nieubłaganie, z czego jestem niesamowicie zadowolona. Noszenie kurtki zimowej staje się dla mnie udręką. Dlatego kiedy tylko widzę promienie słoneczne przedostające się przez okna do mojego pokoju, wyciągam wiosenny płaszcz, wygodne buty, na nos zakładam okulary przeciwsłoneczne i napawam się oznakami wiosny.
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was jak i dla mnie garstkę rzeczy, które będą mi niezbędne na tę porę roku. Szczególnie lubię wyszukiwać inspiracji właśnie po chłodnej zimie, wynajdując delikatne, wiosenne ciuchy i dodatki.

#1 Ramoneska
W tym roku stawiam na skórzaną kurtkę! Zazwyczaj ubierałam swój ulubiony, beżowy płaszczyk, który dodawał do całego outfitu nutę elegancji. Jednak nie w tym roku. Obowiązkowo w kolorze czarnym.



#2 Kapelusz
Jakiś rok temu stałam się fanką tych nakryć głowy. Moim zdaniem są niezwykle eleganckie - szczególnie te z większym rondem. Przekonuje mnie szczególnie kolor czarny i brązowy.


#3 Buty
I tutaj pojawia się największy problem. Otóż jestem miłośniczką butów i tak naprawdę ciężko mi zdecydować, które byłyby dla mnie najlepsze. A przecież nie mam zamiaru kupować tyle par, żeby leżały ciągle w szafie, gdzie najprawdopodobniej zapomnę o ich istnieniu. 



Właśnie tak mniej-więcej prezentuje się moja lista. Nigdy nie udało mi się kupić wszystkiego co sobie wymarzyłam, ale mam przeczucie, że w tym roku będzie inaczej. Co sądzicie? Czy jest coś z rzeczy powyżej, które również zagoszczą u Was z szafie? Podzielcie się swoimi listami - może o czymś zapomniałam! 

3 komentarze:

  1. Na ramoneskę poluje, ale czuje się w niej... dziwnie o.O Chyba jednak pozostanę przy dobrze wyciętych płaszczach i marynarkach. A kapelusz to mój must have :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneska zawsze będzie w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice list! I like it!

    Dear, would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.